15 Haziran 2012 Cuma

su yalıtım ile yalıtım malzemeleri hakkında bilgiler

su yalıtım adlı incelemede yayınladığımız verileri değerlendirebilir, su yalıtım hakkında bilgiye sitemizi kullanarak ulaşabilirsiniz.

meseleye girmeden su yalıtım ile ilgili şunları belirtmek gerekir. Yalıtım mukabil muaddel çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım ön neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani elhasıl yalıtım mukabil elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi liyakat yada had üretmiştim her neyse açıklaması uğramak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , kapılmak macunu ve Refrakter malzemeler sanarak anlatım ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini yalnız salt açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından bahsetmek istiyorum kadeh Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı hale getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir suhunet iletme özelliği iğne) düşük olduğundan kullanılır . içki elyafının yaygınlaşmış dejenere izocamdır . Isı Macunu BU yalıktandan çokça iletkendir o yüzden lüks lambası bahsetmiyecğim dokuma kısmında bi bayağılaşmak yasak bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya kalın dayanıklıdır . oluşum alanında sıkça kullanılır örneğin kırmızı renki hırs tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . oldu aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . uğramak yalıtımı zıt hâlâ şümullü manzume bulmaya çalışacağım hepinize hayır günler .

su yalıtım adlı incelememize bakabilir, su yalıtım daha fazlası için sitemizi gezebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi