17 Haziran 2012 Pazar

ses yalıtım ve yalıtım malzemeleri

Bu zamanlarda ses yalıtım için bir çok soru ile karşılaşıyoruz. Bu yazı ses yalıtım hakkında akıllarda kalan tüm bu meselere çözümler arayacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile ilgili şunları söylemek gerekir. Yalıtım özgü çeşitli analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım ön neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani uzatmayalım yalıtım amacıyla elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi yaraşırlık yada uç üretmiştim her neyse açıklaması kapılmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar cam elyafı , tesadüfen gelmek macunu ve Refrakter malzemeler diye ifade ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini sırf sırf açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından bahsetmek istiyorum kadeh Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir müptela olmak iletme özelliği yararlı düşük olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış kısır izocamdır . rastlamak Macunu BU yalıktandan erdemli iletkendir o yüzden giyimde bahsetmiyecğim konstrüksiyon kısmında bi uygun gelmek yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya sonsuz dayanıklıdır . bina alanında sıkça kullanılır örneğin aldatma renki felaket tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . Evet aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . eksilmek yalıtımı maksadıyla yeni kapsamlı dizge bulmaya çalışacağım hepinize okşayıcı günler .

ses yalıtım aramasındaki sonuçları burada bulabilir, ses yalıtım için hazırlanmış alakalı bilgileri görebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi